محل تبلیغات شما

یکی از عوامل پیروزی یا شکست در مذاکره، چه بزرگ و چه کوچک، اطلاعات است. برای همین خیلی اوقات لازم است سوالاتی که پاسخشان را می دانید بپرسید تا هم صداقت طرف مقابل را محک بزنید و هم اطلاعات بیشتری کسب کنید. معمولا اگر طرف مقابل بداند که شما از هوشمندی، مهارت و دانش بالایی برخوردارید، گارد خود را می بندد و احتمالا از ترس، اطلاعات زیادی به شما نخواهد داد. لذا همیشه هم لازم نیست باهوش به نظر برسید، گاهی اوقات ندانستن ظاهری عین هوشمندی است.

در هنگام خرید کالا و یا بازدید از نمایشگاهها و مقایسه مزایا و قیمتهای برندهای مختلف می توانید از این راهکار برای کسب اطلاعات بیشتر از فروشندگان استفاده کنید و اطلاعات کسب شده را در مذاکرات بعدی لحاظ کنید.

عکس العمل

این ترفند به شما می آموزد که در هر مذاکره مراقب اطلاعاتی که به طرف مقابل می دهید باشید. چرا که ممکن است به ضررتان تمام شود. مراقب باشید چه اطلاعاتی می دهید و عواقب احتمالی آن چه می تواند باشد.

ترفند 6: گیر کردن سوزن

ترفند 5: این که گفتی یعنی چی؟

ترفند 4: انتخاب با شما

اطلاعات ,مقابل ,کسب ,هم ,دهید ,اوقات ,طرف مقابل ,می دهید ,را می ,به شما ,و اطلاعات

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر رئیس جمهور98